Εδώ και μια βδομάδα λάβαμε μια νέα επιστολή. Κάναμε ρεπορτάζ και ελέγξαμε τα στοιχεία τα οποία βρήκαμε αληθή. Γι' αυτό και αναρτούμε την είδηση:
"Διάβασα το άρθρο με τίτλο "ΔΥΣΚΟΛΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ" το οποίο με απλό και εύστοχο τρόπο αποτυπώνει την πραγματικότητα που επικρατεί στον 4ο.
Έχω να θέσω όμως και εγώ μερικά ερωτήματα:
1) Μέσα σε δύο χρόνια το περιοδικό "ΕΨΙΛΟΝ" (που ήταν υπόδειγμα για όλα τα έντυπα) έχει χάσει πάνω από 3.000.000 ευρώ σε καθαρό έσοδο και έχει απαξιωθεί πλέον από την αγορά. ΓΙΑΤI; και ποιος έχει ευθύνη; (να σημειωθεί πως κανένα άλλο έντυπο δεν έχει τέτοια πτώση. Απεναντίας τα ανταγωνιστικά έντυπα το 2009 είχαν μείωση κάτω από 5%)
2) Κατά το 2009 η ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ δεν χρησιμοποιήθηκε ως της άξιζε ως διαφημιστικό όχημα αλλά χρησιμοποιήθηκε ως παροχή της ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΗΣ και όταν υπήρχαν πληρωμένες καταχωρίσεις ήταν με κόστη FREE PRESS. Αξίζει η ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ τέτοια μεταχείριση;
3) Η ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΗ εμφανίζει μικρότερη μείωση διαφημιστικού όγκου σε σχέση με άλλα Κυριακάτικα φύλλα. Έχει εξετάσει κάποιος το μέσο κότσος σελίδας σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια να δει τι πάρτυ γίνεται;
4) Ποιος φιμώνει τους ανθρώπους του 4ου που η δουλειά τους είναι να παρουσιάζουν τα πραγματικά στοιχεία;
5) Μιας και το FREE PRESS το αναφέραμε παραπάνω τι γίνεται με τα διαφημιστικά έσοδα της ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑ;
Αυτά και άλλα πολλά.
Αν μπορεί κάποιος να διαψεύσει τα παραπάνω οφείλει να το κάνει.
στην διάθεσή σας"
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
3 σχόλια:
Κάνει εντύπωση ότι ελέγξατε τα στοιχεία και τα βρήκατε αληθή !
Η πραγματικότητα είναι ότι το 2009 η αγορά των περιοδικών είχε πτώση τουλάχιστον 30%, σύμφωνα με τα αποτελέσματα των εταιρειών και όχι βέβαια από την Media Services που μετράει πλασματική διαφημιστική δαπάνη στις εφημερίδες και τα περιοδικά. Μια ερώτηση στα media shops που γνωρίζουν την δαπάνη μετά από τις εκπτώσεις θα σας επιβεβαιώσει την αλήθεια.
Οσον αφορά το 2008, το τελευταίο τρίμηνο πράγματι έχασε ένα ποσό άνω του 1.000.000. ευρώ όταν η αγορά κινήθηκε με πτώση τουλάχιστον 35%.
Η κρίση συνήθως χτυπάει αυτους που έχουν μαγάλη δπάνη και μερίδιο στην αγορά και επιπλέον αυτούς που δεν έχουν συνέργειες από ομίλους που εκδίδουν πολλά διαφορετικά περιοδικά, άρα δεν έχουν μαγάλη διαπραγματευτική δυνατότητα. Η αλήθεια είναι ότι το ΕΨΙΛΟΝ δεν είχε την δυνατότητα συνεργειών όπως τα περιοδικά του ΔΟΛ και του ΠΗΓΑΣΟΥ. Επιπλέον πέρα από αυτό δεν λάμβάνει κανείς υπόψη τις χαμηλές κυκλοφοριακές πτήσεις της ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΗΣ ?
Δεν λαμβάνει μου κάνει εντύπωση ο συντάκτης υπόψη το γεγονός ότι ένας από τους μεγαλύτερους διαφημιζομένους εφημερίδων και περιοδικών ο όμιλος ΟΤΕ / COSMOTE,
είχε διακόψει από το 2008 την διαφήμιση στα έντυπα της ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑΣ ?
Μόνο για το 2008, από αυτό τον λόγο έχασε τουλάχιστον 600.000 ευρώ !
Αλλά τα χειρότερα για να κλείσω με το ΕΨΙΛΟΝ, έρχονται.
Η διαφοροποίηση του προφίλ του περιοδικού, σε ένα κοινωνικό-πολιτικό περιοδικό θα του στερήσει επιπλέον έσοδα. Αυτό δε έρχεται με την κυκλοφορία της ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΗΣ, να κάνει αρνητικό ρεκόρ 25ετίας με πώληση 95.000 φύλλων λίγες εβδομάδες πριν.
Οσον αφορά την ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ προφανώς ο συντάκτης δεν παρακολουθεί ότι τα ημερήσια φύλλα, έχουν μόνο κρατική διαφήμιση κατι και ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ, ένας χώρος αντίθετος με την αντίληψη της "Ε".
Αρα και διαφήμιση να πήρε με τιμές αν εχει δίκιο ο συντάκτης free-press καλά έκανε διότι αύξησε τα έσοδα της χωρίς να έχει επιπλέον κόστος, εκτύπωσης σελίδων.
Οταν έχει μία ολοσέλιδη καταχώριση σε μία Κυριακάτικη εφημερίδα των 150.000 φύλλων και 200.000 φύλλων 10.000 ευρώ, πόσο θα την πληρώσει ένας διαφημιζόμενος σε εφημερίδα των 35.000 φύλλων ?
Η ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ είναι δυστυχώς σε μία στρεβλή αγορά που έχει περισσότερες εφημερίδες από οποιαδήποτε αλλη χώρα στην ΕΥΡΩΠΗ.
Για τη ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΗ δεν κατάλαβα ο
συντάκτης της επιστολής τι θέλει να πεί ? Δηλαδή την κλέβουν της εταιρεία οι άνθρωποι του 4ου ?
Μήπως είναι καλύτερα για την εταιρεία να πουλήσει 1000 σελίδες με 8000 ευρώ άρα να έχει έσοδα 8.000.000 από 700 σελίδες με 10000 ευρώ άρα θα έχει έσοδα 7.000.000 ?
Δεν καταλαβαίνω το σχόλιο του...
Για το free-prees μία ερώτηση :
Αν ήταν διαφημιζόμενος και είχε μείωση στην δαπάνη του 30%, θα έβαζε διαφήμιση ?
Αλλά το μεγάλο πρόβλημα για να κλείσω είναι ότι οι διαφημιζόμενοι και σωστά κάνουν, επενδύουν σε media, που κρίνουν ότι έχουν μέλλον. Η "Ε" και η εταιρεία αυτό αποπνέουν ?
Οι συζητήσεις ότι σε λίγο δεν θα θπάρχει το μαγαζί δεν το πληγώνουν?
Κάποτε το τμήμα marketing του 4ου ορόφου θεωρούσε η αγορά ότι είναι το καλύτερο στην ΕΛΛΑΔΑ. Σήμερα ?
Δυστυχώς δεν φαίνεται φώς στο τούνελ. Κρίμα!!
Αν έκανε ο καθένας αυτό που πρέπει αντί να σχολιάζει την δουλέιά των άλλων θα ήταν καλύτερα. Και βέβαια αν δεν υπεραπλουστεύαμε τα πάντα και δεν ήμαστε ΞΕΡΟΛΕΣ!!!!!
Και βέβαια είχατε δίκιο στο σχόλιο ότι στην κρίση δεν έλειπε από την εταιρεία ένα γυναικείο μηνιαίο περιοδικό, που το μόνο που θα πετύχει είναι να έχει επιπλέον κόστος 1.500.000 ευρώ.
Αλλά μακάρι να ήταν μόνο αυτό το πρόβλημα ?
Τυχάρπαστοι, ιεράρχες της διαπλοκής, ψυχασθενείς με γνωμάτευση γιατρού, άσχετοι με το επάγγελμα και άρα επικίνδυνα ανασφαλείς, αρπακτικά που αλληλοσπαράζονταν στα παρασκήνια για την εύνοια του «μεγάλου», αποτελούσαν το αρρωστημένο περιβάλλον του Βλαστάρη που επί χρόνια τιμωρούσε τους άξιους και επιβράβευε (ακόμη και μισθολογικά) τους ελάχιστους (ευτυχώς) ανίκανους. Δεν θα αναφερθώ εκτενώς στην προσωπική μου εμπειρία. Στην ανήθικη, αντιεπαγγελματική και άθλια υπονόμευση που υπέστην από το «περιβάλλον» και τον ίδιο τον Βλαστάρη (μέχρι και μηνύσεις θα μπορούσα να είχα κάνει για τον αναίτιο και συστηματικό εμπαιγμό μου που είχε ακόμη και μισθολογικές συνέπειες ) γιατί όλοι οι συνάδελφοί έχουν να διηγηθούν αντίστοιχες προσωπικές ιστορίες. Θα αναφερθώ, όμως, στα πρόσφατα γεγονότα και στα σχόλια κάποιων που με περισσή σπουδή εντρυφούν στα οικονομικά της εφημερίδας και στα άδυτα των διαφημιστικών της εσόδων , ψέγουν συμπεριφορές και θίγουν υπολήψεις ανθρώπων που (τι σύμπτωση!) είναι αυτοί που τόλμησαν να μιλήσουν ανοιχτά εναντίον του περιβάλλοντος Βλαστάρη. Και όχι μόνο αυτό. Οι 10 που βγήκαν μπροστά, μαζί με την ικανή συνάδελφο Σίσσυ Αλωνιστιώτου (υποβαθμισμένη κι αυτή επί χρόνια από το άθλιο καθεστώς Βλαστάρη-Μπλέτα) χάλασαν εν αγνοία τους ένα μεγαλεπήβολο σχέδιο(στην πραγματικότητα για ευσεβή πόθο πρόκειται) που στόχο είχε να θέσει τη Μάνια υπό επιτήρηση και να δώσει σε κάποιους εκλεκτούς (του Θεού; του συνδικαλισμού;) με τη μορφή της συντακτικής επιτροπής, τα ηνία της ιστορικής εφημερίδας. Σχέδιο αριστερής έμπνευσης που απαιτούσε όμως σκοτεινές μεθόδους για την υλοποίησή του και επομένως τη συμμετοχή του Βλαστάρη . Οποία επαγγελματική και συνδικαλιστική καταξίωση! Α, ναι. Οι περιβόητοι συνδικαλιστές μας. Από πού να αρχίσει κανείς και που να τελειώσει. Τρίμης – Νικολόπουλος: βλασταρικοί, εγωπαθείς μεσήλικες, τελειωμένοι στη συνείδηση των συναδέλφων. Για τον Αγρολάμπο, τον άνθρωπο του αρχιβασανιστή Τσιόδρα, ούτε κουβέντα.
Και ρωτάω, τώρα .Είναι τυχαίο άραγε ότι επί αυτοκρατορίας Βλαστάρη οι γνώστες περί των οικονομικών δεν ασχολήθηκαν με τις ασύστολες προσωπικές σπατάλες του «διευθυντή» τις οποίες χρέωνε στην πιστωτική κάρτα της εφημερίδας ενώ χλεύαζε τους συντάκτες των 800 και των 1000 ευρώ, λέγοντας ότι η εφημερίδα τους χρυσοπληρώνει; Ούτε λέξη δεν έλεγαν τότε παρότι είχε βουίξει ο τόπος για «παιχνίδια» με τη διαφήμιση στα οποία φέρονταν ως εμπλεκόμενοι κάποιοι ακατονόμαστοι.
Ας μη γελιόμαστε. Το σύστημα του πρώην «διευθυντή» έχει μακριά ουρά. Στην αρχισυνταξία, στην Υλη, και στο εξωτερικό δελτίο ο «Ιός» Βλαστάρη αποδεικνύεται ιδιαίτερα ανθεκτικός. Τα ορφανά αντί να λουφάξουν, επιδεικνύουν πρωτοφανή θρασύτητα και άγνοια κινδύνου. Πίστεψαν (φευ!)και πιστεύουν ακόμη ότι θα μπορούσαν να βάλουν τους έντιμους συντάκτες και τη Μάνια στο περιθώριο, αφού τον δύσμοιρο Θανάση τον είχαν στο τσεπάκι τους προ πολλού, γελώντας, μάλιστα, σε βάρος του.
Γιατί καθυστερείτε τόσο πολύ τη δημοσίευση σχολίων; Το μπλογκ χάνει τη ζωντάνια του
Δημοσίευση σχολίου