Κι άλλο φως κι άλλα στοιχεία...Δημοσιεύουμε μια νέα ανάρτηση, πολύ ενδιαφέρουσα, στο διάλογο που έχει ξεκινήσει. Γράφει λοιπόν συνάδελφος:
Κάνει εντύπωση ότι ελέγξατε τα στοιχεία και τα βρήκατε αληθή !
(σημείωση 3rd floor: Οσα αφορούν την απώλεια εσόδων του περιοδικού είναι αληθή, γεγονός που παραδέχεστε κι εσείς, αλλά το οποίο αποδίδετε αποκλειστικά στην αγορά)
Η πραγματικότητα είναι ότι το 2009 η αγορά των περιοδικών είχε πτώση τουλάχιστον 30%, σύμφωνα με τα αποτελέσματα των εταιρειών και όχι βέβαια από την Media Services που μετράει πλασματική διαφημιστική δαπάνη στις εφημερίδες και τα περιοδικά. Μια ερώτηση στα media shops που γνωρίζουν την δαπάνη μετά από τις εκπτώσεις θα σας επιβεβαιώσει την αλήθεια.
Οσον αφορά το 2008, το τελευταίο τρίμηνο πράγματι έχασε ένα ποσό άνω του 1.000.000. ευρώ όταν η αγορά κινήθηκε με πτώση τουλάχιστον 35%.
Η κρίση συνήθως χτυπάει αυτούς που έχουν μεγάλη δαπάνη και μερίδιο στην αγορά και επιπλέον αυτούς που δεν έχουν συνέργειες από ομίλους που εκδίδουν πολλά διαφορετικά περιοδικά, άρα δεν έχουν μαγάλη διαπραγματευτική δυνατότητα. Η αλήθεια είναι ότι το ΕΨΙΛΟΝ δεν είχε την δυνατότητα συνεργειών όπως τα περιοδικά του ΔΟΛ και του ΠΗΓΑΣΟΥ. Επιπλέον πέρα από αυτό δεν λάμβάνει κανείς υπόψη τις χαμηλές κυκλοφοριακές πτήσεις της ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΗΣ;
Δεν λαμβάνει μου κάνει εντύπωση ο συντάκτης υπόψη το γεγονός ότι ένας από τους μεγαλύτερους διαφημιζομένους εφημερίδων και περιοδικών ο όμιλος ΟΤΕ / COSMOTE,
είχε διακόψει από το 2008 την διαφήμιση στα έντυπα της ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑΣ ;
Μόνο για το 2008, από αυτό τον λόγο έχασε τουλάχιστον 600.000 ευρώ !
Αλλά τα χειρότερα για να κλείσω με το ΕΨΙΛΟΝ, έρχονται.
Η διαφοροποίηση του προφίλ του περιοδικού, σε ένα κοινωνικό-πολιτικό περιοδικό θα του στερήσει επιπλέον έσοδα. Αυτό δε, έρχεται με την κυκλοφορία της ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΗΣ, να κάνει αρνητικό ρεκόρ 25ετίας με πώληση 95.000 φύλλων λίγες εβδομάδες πριν.
Οσον αφορά την ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ προφανώς ο συντάκτης δεν παρακολουθεί ότι τα ημερήσια φύλλα, έχουν μόνο κρατική διαφήμιση κατι και ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ, ένας χώρος αντίθετος με την αντίληψη της "Ε".
Αρα και διαφήμιση να πήρε με τιμές αν εχει δίκιο ο συντάκτης free-press καλά έκανε διότι αύξησε τα έσοδα της χωρίς να έχει επιπλέον κόστος, εκτύπωσης σελίδων.
Οταν έχει μία ολοσέλιδη καταχώριση σε μία Κυριακάτικη εφημερίδα των 150.000 φύλλων και 200.000 φύλλων 10.000 ευρώ, πόσο θα την πληρώσει ένας διαφημιζόμενος σε εφημερίδα των 35.000 φύλλων ?
Η ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ είναι δυστυχώς σε μία στρεβλή αγορά που έχει περισσότερες εφημερίδες από οποιαδήποτε αλλη χώρα στην ΕΥΡΩΠΗ.
Για τη ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΗ δεν κατάλαβα ο συντάκτης της επιστολής τι θέλει να πείΔηλαδή την κλέβουν της εταιρεία οι άνθρωποι του 4ου ?
Μήπως είναι καλύτερα για την εταιρεία να πουλήσει 1000 σελίδες με 8000 ευρώ άρα να έχει έσοδα 8.000.000 από 700 σελίδες με 10000 ευρώ άρα θα έχει έσοδα 7.000.000 ?
Δεν καταλαβαίνω το σχόλιο του...
Για το free-prees μία ερώτηση :
Αν ήταν διαφημιζόμενος και είχε μείωση στην δαπάνη του 30%, θα έβαζε διαφήμιση ?
Αλλά το μεγάλο πρόβλημα για να κλείσω είναι ότι οι διαφημιζόμενοι και σωστά κάνουν, επενδύουν σε media, που κρίνουν ότι έχουν μέλλον. Η "Ε" και η εταιρεία αυτό αποπνέουν ?
Οι συζητήσεις ότι σε λίγο δεν θα θπάρχει το μαγαζί δεν το πληγώνουν?
Κάποτε το τμήμα marketing του 4ου ορόφου θεωρούσε η αγορά ότι είναι το καλύτερο στην ΕΛΛΑΔΑ. Σήμερα ?
Δυστυχώς δεν φαίνεται φώς στο τούνελ. Κρίμα!!
Αν έκανε ο καθένας αυτό που πρέπει αντί να σχολιάζει την δουλέιά των άλλων θα ήταν καλύτερα. Και βέβαια αν δεν υπεραπλουστεύαμε τα πάντα και δεν ήμαστε ΞΕΡΟΛΕΣ!!!!!
Και βέβαια είχατε δίκιο στο σχόλιο ότι στην κρίση δεν έλειπε από την εταιρεία ένα γυναικείο μηνιαίο περιοδικό, που το μόνο που θα πετύχει είναι να έχει επιπλέον κόστος 1.500.000 ευρώ.
Αλλά μακάρι να ήταν μόνο αυτό το πρόβλημα ?
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
1 σχόλιο:
Από την ημέρα που απολύθηκε ο Βλαστάρης, (σε λίγο θα έχουμε το μνημόσυνο στα 40 ), επικρατεί κλίμα ηρεμίας στην εφημερίδα, στο οποία συνέβαλλε αποφασιστικά η παρουσία του Βαγγέλη Παναγόπουλου.
Βεβαια, ο πήχυς της κυκλοφορίας έχει πέσει χαμηλά και οτιδήποτε πάνω από 100-110 χιλιάδες φύλλα θεωρείται επιτυχία.
Με βάση λοιπόν τις χαμηλές προσδοκίες κι αν παραβλέψει κανείς την διαφημιστική καμπάνια , τα 140.000 φύλλα που έφτασε η κυκλοφορία της Κυριακάτικης με το γυναικείο περιοδικό κρίνεται ικανοποιητική.
Οσο για την ουσία; Κατά γενική ομολογία η ύλη του περιοδικού είναι εκ διαμέτρου αντίθετη με τον σχεδιασμό του, o οποίος κρύβει ,όσο μπορεί , την έλλειψη ενδιαφέροντος. Φανερή η αγωνία για «δήθεν» αριστερά θέματα που απευθύνονται σε «δήθεν» αριστερές αναγνώστριες-καταναλώτριες. Γεμάτα θέματα-φερετζέδες, μη τυχόν και υποψιαστεί η Μάνια ότι η αρχισυντάκρια τρέφει μεγάλη υπόληψη στην αστική τάξη και ότι έχει μειωμένα αριστερά αντανακλαστικά. Για την ακρίβεια, καθόλου.
Ψιλά γραμμάτα, θα μου πείτε, για να απασχολήσουν τον κάθε πικραμένο. Τώρα έχουμε διάθεση να τα αντιμετωπίσουμε όλα ως επαναστατικά: το ντιζάιν, τις χάνδρες, τα καθρεφτάκια, την τέχνη και το εμπόριο. Και γρίζα δημοσιεύματα φιλοξενούμε, φτάνει να είναι ποιοτητικά και κυρίως να είναι πληρωμένα καλά.
Μερικές δεκαετίες πριν οι καταστασιακοί- ιδεολογικό ρεύμα που συμπαθεί η ιδιοκτήτρια-τσακώνονταν για το ρόλο που έχει η τέχνη στη ζωή μας, κατήγγειλαν την παντοδυναμία της βιομηχανίας και θεωρούσαν ότι η τέχνη χρησιμοποιείται από την κοινωνία της κατανάλωσης. Σήμερα, η φιλιπινέζα της αγοράς-δανείζομαι τον χαρακτηρισμό - έχει προχωρήσει την παραπάνω άποψη. Προκειμένου να υπηρετήσει τον «κόσμο του εμπορεύματος», εκτός από την τέχνη της γραφιστικής, που δεν είναι σε θέση να την καταλάβει , χρησιμοποιεί και τη δημοσιογραφία, όσο βέβαια είναι σε θέση να την καταλαβαίνει και κυρίως χρησιμοποεί προς τους συντάκτες την εξουσία της, το μόνο πράγμα που καταλαβαίνει καλά.
Χαρη σ’ αυτήν την πρακτική τα περιοδικά της Ε αποτελούν χρυσή ευκαιρία για τους πελάτες των διαφημιστικών. Διότι , έως ότου, ανακαλύψουν οι πολίτες την απάτη- δηλαδή, τα δημοσιεύματα για προϊόντα και εταιρείες που είναι κατά παραγγελία και πληρωμένα- οι επιχειρήσεις με τις γκρίζες διαφημίσεις θα κερδίσουν αξιοπιστία από το όνομα και την υπογραφή της εφημερίδας.
Δημοσίευση σχολίου